Časovni pas: UTC + 1 ura






Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 5 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: izklop tv
OdgovorObjavljeno: 16.12.2014 10:01 
Novinec

Pridružen: 15.12.2014 16:20
Prispevkov: 3
spoštovani,

že od vsega začetka priklopa na Amis (cca 2 meseca) se pojavljajo napake, ki jih do sedaj pri drugih operaterjih nismo bili vajeni. Z priklopom na Amis, smo hoteli znižati stroške a smo na slabšem, ker sedaj izgubljamo živce.
Prva napaka, ki se je pojavila je bila, da ob vklopu tv ni bilo glasu. Po večkratnem klicanju (vedno si 20 na vrsti) in izklapljanju vmesnika smo dobili nov kabel (skart??- korak nazaj) in posledično tudi slabšo sliko. S tem smo se nekako sprijaznili in potem nov šok. Ob določeni uri-5 minut pred osmo samodejni izklop vmesnika (ni signala) in potem spet ista procedura, klicanje , izklop iz elektrike... Odgovor operaterjev je, da se napaka odpravlja - do kdaj se sprašujem. V tem primeru zahtevamo da se stvar čimprej uredi ali z zamenjavo vmesnika ali kako drugače.
V najkrajšem času pričakujem odgovor oz ureditev zadeve.

lp

milena


Na vrh
 Odsoten Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: izklop tv
OdgovorObjavljeno: 16.12.2014 12:38 
Sodelavec Amis
Sodelavec Amis

Pridružen: 24.3.2010 09:58
Prispevkov: 253
Pozdravljeni,

sporočite mi vaše naročniške podatke na zasebno sporočilo in bom naročil da preverijo kako je prišlo do zapleta.

lp


Na vrh
 Odsoten Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: izklop tv
OdgovorObjavljeno: 28.12.2014 12:12 
Novinec

Pridružen: 15.12.2014 16:20
Prispevkov: 3
spoštovani,

dne 24.12.1014 smo dobili zamenjan vmesnik. Toda težava niti malo ni odpravljena.
Pojavlja se ista napaka kot prej, zato se sprašujem ali ste nam poslali rabljen vmesnik (ne novega) oz. zakaj se napaka ne da odpraviti.
Na včerajšnji tel. klic sem dobila odgovor (nič kaj prijaznega svetovalca) naj si kupim nov hdmi priključek, vendar se vmesnik ugasne neglede na skart priključek (okrog osme ure zvečer). Zato menim, da napaka ni v priključku.
Prosim, da se še enkrat preveri oz naj napako pregleda serviser.

pozdrav

Milena


Na vrh
 Odsoten Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: izklop tv
OdgovorObjavljeno: 21.1.2015 19:37 
Novinec

Pridružen: 15.12.2014 16:20
Prispevkov: 3
spoštovani,

ponovno se oglašam, ker še nisem dobila odgovora. Žalostno je, da se vedete povsem neodgovorno in ne rešujete napak. Kljub zamenjavi vmesnika napaka ni odpravljena-ob določeni uri ni signala. Prosim, da stvar čimprej uredite oz pošljete serviserja.

hvala

lp
milena


Na vrh
 Odsoten Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: izklop tv
OdgovorObjavljeno: 26.1.2015 16:06 
Sodelavec Amis
Sodelavec Amis

Pridružen: 24.3.2010 09:58
Prispevkov: 253
Pozdravljeni,

na forumu žal nismo kanal za prijavo napak, ampak delamo po najboljših močeh, zato prosim za razumevanje.

O vaših težavah sem redno in sprotno posredoval službi za prijavo napak, ki so vsakič tudi nemudoma stopili v stik z vami prek telefona. Enako tudi danes, ko so vas poklicali in vam razložili, kako vam bodo pomagali odpraviti težave.

Upam da boste čim prej spet zadovoljni uporabniki AmisTV.

lp


Na vrh
 Odsoten Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 5 prispevkov ] 

Časovni pas: UTC + 1 ura


Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron