Časovni pas: UTC + 1 ura






Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 3 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: OŠO Južna Primorska
OdgovorObjavljeno: 12.11.2013 10:44 
Novinec

Pridružen: 2.10.2013 20:43
Prispevkov: 4
Uporabniki Amisovih storitev na omenjenem omrežju se praktično ob vsaki spremembi vremena, sicer pa konstantno skoraj vsak drugi teden soočamo z izpadi vaših storitev, ki trajajo tudi po več dni. Zaradi tega so uporabniki na tem območju zelo nezadovoljni. Vse več jih prisega tudi na predčasno prekinitev pogodbe zaradi neizpolnjevanja pogodbenih obveznosti s strani dobavitelja storitev, v kolikor se zadeva v kratkem ne bo uredila.
Rešitev prav gotovo ni v vsakodnevnem klicanju vaše podpore, kjer smo si v dobrih treh mesecih, odkar omrežje "deluje" z operaterji na podpori že vsi na "ti", kakor tudi ne v reklamiranju položnic za obračunane storitve, katero ti velikodušno predlaga operater na podpori, saj smo uporabniki kljub temu še vedno brez televizije, telefona, interneta. Enkrat tehnična napaka, drugič napaka s strani upravljalca omrežja,... da ne govorimo o izpadih ob vsaki spremembi vremena tako, da je človek prisiljen ažurno spremljati vremensko napoved in v primeru morebitne napovedi poslabšanja vremena opraviti vse načrtovane telefonske klice dan ali dva prej. Nekaj takega kot v povojnih časih, ko so nekatere vasi dobile elektriko, ki pa je bila tako šibka, da nista smela delati naenkrat dva pralna stroja v vasi, sicer je vse vrglo ven. Ampak danes smo leta 2013, kar pa pri vsem skupaj velja samo za cenik storitev.
Poglavje zase je tudi čas trajanja odpravljanja tovrstnih izpadov na omrežju. Če bi Apollo 13 padel na centralo, bi bile zadeve porihtane prej, kot so sicer. Da ne govorim o delavcu iz podjetja, ki je upravljalec omrežja, kateri je rabil teden dni od prve prijave napake, do vsakodnevnega teženja nič krivim ljudem na podpori, da je prišel v bližnjo omarico odpraviti napako, za kar je rabil celih 5 minut. Uporabniki pa se po treh mesecih burleske že sprašujemo, kdo je v tej verigi črna ovca; podjetje, ki je stopilo v prevelike čevlje in je izgradilo nefunkcionalno omrežje ali ponudnik storitev, ki oglašuje storitve, katere ni sposoben dobavljati, ampak zgolj zaračunavati.


Na vrh
 Odsoten Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: OŠO Južna Primorska
OdgovorObjavljeno: 12.11.2013 20:07 
Novinec

Pridružen: 2.10.2013 20:43
Prispevkov: 4
Ni Južna Pimorska samo Vipavska dolina. Drugje na Primorskem pa sta tako močna burja oz. veter bolj izjema kot tudi drugod po državi. Kar se tiče včerajšnjih vremenskih razmer je situacija popolnoma razumljiva. Se pa izpadi pojavljajo tudi ob lepem vremenu.

Prav sedaj, ko to pišem, zvok in slika na televiziji trokirata, da televizije ni mogoče gledat. Že ko misliš, da si doživel vse, se spet pojavi nekaj novega.


Na vrh
 Odsoten Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: OŠO Južna Primorska
OdgovorObjavljeno: 13.11.2013 13:21 
Sodelavec Amis
Sodelavec Amis

Pridružen: 16.9.2007 02:16
Prispevkov: 759
ajkula je napisal/-a:
Uporabniki Amisovih storitev na omenjenem omrežju se praktično ob vsaki spremembi vremena, sicer pa konstantno skoraj vsak drugi teden soočamo z izpadi vaših storitev, ki trajajo tudi po več dni. Zaradi tega so uporabniki na tem območju zelo nezadovoljni. Vse več jih prisega tudi na predčasno prekinitev pogodbe zaradi neizpolnjevanja pogodbenih obveznosti s strani dobavitelja storitev, v kolikor se zadeva v kratkem ne bo uredila.
Rešitev prav gotovo ni v vsakodnevnem klicanju vaše podpore, kjer smo si v dobrih treh mesecih, odkar omrežje "deluje" z operaterji na podpori že vsi na "ti", kakor tudi ne v reklamiranju položnic za obračunane storitve, katero ti velikodušno predlaga operater na podpori, saj smo uporabniki kljub temu še vedno brez televizije, telefona, interneta. Enkrat tehnična napaka, drugič napaka s strani upravljalca omrežja,... da ne govorimo o izpadih ob vsaki spremembi vremena tako, da je človek prisiljen ažurno spremljati vremensko napoved in v primeru morebitne napovedi poslabšanja vremena opraviti vse načrtovane telefonske klice dan ali dva prej. Nekaj takega kot v povojnih časih, ko so nekatere vasi dobile elektriko, ki pa je bila tako šibka, da nista smela delati naenkrat dva pralna stroja v vasi, sicer je vse vrglo ven. Ampak danes smo leta 2013, kar pa pri vsem skupaj velja samo za cenik storitev.
Poglavje zase je tudi čas trajanja odpravljanja tovrstnih izpadov na omrežju. Če bi Apollo 13 padel na centralo, bi bile zadeve porihtane prej, kot so sicer. Da ne govorim o delavcu iz podjetja, ki je upravljalec omrežja, kateri je rabil teden dni od prve prijave napake, do vsakodnevnega teženja nič krivim ljudem na podpori, da je prišel v bližnjo omarico odpraviti napako, za kar je rabil celih 5 minut. Uporabniki pa se po treh mesecih burleske že sprašujemo, kdo je v tej verigi črna ovca; podjetje, ki je stopilo v prevelike čevlje in je izgradilo nefunkcionalno omrežje ali ponudnik storitev, ki oglašuje storitve, katere ni sposoben dobavljati, ampak zgolj zaračunavati.



Pozdravljeni,

13.11.2013 (danes ponoči) so bila izvedena nujna vzdrževalna dela na omrežju OŠO Južna Primorska. Prosim, preverite delovanje storitev. Za nastale težave se opravičujemo.

Lep pozdrav


Na vrh
 Odsoten Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 3 prispevkov ] 

Časovni pas: UTC + 1 ura


Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron